האלוף ישראל זיו: "הממשלה לא צריכה לפעול מתאוות נקם"

    מהדורת הבוקר No Comments on האלוף ישראל זיו: "הממשלה לא צריכה לפעול מתאוות נקם"

    אלוף במיל' ישראל זיו ב'מהדורת הבוקר': "הפרקטיקה הצבאית מחייבת שליטה טובה יותר בצירים. לא בהכרח מחסומים, אלא יותר טכנולוגיה, כוחות סמויים והגברת הניידות. גירוש מחבלים לא עובד, אנחנו צריכים לעשות משפט צדק ולא תמיד נוכל להאשים את כל המשפחה. מערכת הביטחון מגיעה ליותר מ-95% סיכולי פיגועים. אין לזה אח ורע בעולם"

    צילום: Revkin Fenton/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף במיל' ישראל זיו בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "הפרקטיקה הצבאית מחייבת שליטה טובה יותר בצירים. לא בהכרח מחסומים, אלא יותר טכנולוגיה, כוחות סמויים והגברת הניידות. סיכולים זה מה שמראה על השליטה ביו"ש. זה יותר מ-95% סיכול, אין לזה אח ורע בעולם. מדובר במודיעין איכותי שמסכל כמעט את כל ההתארגנויות"

    "בשנים האחרונות למדינת ישראל היה עניין להחזיק את הרשות הפלסטינית כחלשה. במקומות שהיא חזקה, כמו רמאללה – המצב טוב. גם בג'נין הם צריכים להיות בשליטה. הפעילות שלהם תעשה סדר כדי שחיילינו לא ייפגעו. אבל זה לא טוב פוליטית לממשלה" הוסיף האלוף במיל'.

    "בסוף זה פיגועי בודדים, אם נכניס אוגדה לשטח הזה, זה כמו פטיש 5 קילו על מסמר. מה שמרתיע זה חיסול המחבלים בשטח כמו שהיה אתמול, הריסת בתי מחבלים נעשית כבר. הממשלה לא צריכה לרצות את הבייס"

    "גירוש מחבלים לא עובד, אנחנו צריכים לעשות משפט צדק ולא תמיד אנחנו נוכל להאשים את כל המשפחה שזה גם דודים וחמולה בגלל מחבל בודד. זה גם לא אפקטיבי, ונאבד את הלגיטימציה להתיישבות. פוטנציאל המחבלים שם הוא אלפי מונים. אנחנו לא רוצים לגרור אותם, צריך להפעיל את השכל ולא תאוות נקם".

    האזינו

     



    0 תגובות